Laure de Sagazan

Ja fa uns quants dies que em vaig trobant amb els dissenys de Laure de Sagazan per diferents blogs. I cada vegada que els veig me’n torno a enamorar. Així que no em puc estar de compartir-los amb vosaltres i sobretot amb les “casamenteras” del 2012 ;)

M’agrada tot d’aquesta marca: l’aire de les fotos, la delicadesa dels vestits, els pentinats suaus de les models… Us deixo unes quantes imatges, podeu veure la col·lecció completa fent click aquí: Laure de Sagazan: Création de Robes de mariée sur mesure.  © Laurent Nivalle

Anuncis
4 comments
  1. Marta said:

    molt tú!!

  2. Pablo said:

    Toma ya! molt macos aquests vestits Marta!!

  3. Vio said:

    M’encanten els vestits Marta!! :) Ja miraré si tb n’hi ha per convidades ;)

Deixa un comentari

